Generalforsamling 2020
Torsdag, den 25. juni 2020 på Vestfyns efterskole Fremmødt var 24 medlemmer her på en meget varm sommerdag. Formand Poul bød velkommen. 1. Valg af dirigent og referent. Hans Jørgen Lauersen valgt til dirigent og Kirsten tog notater. Hans Jørgen lagde ud med, om generalforsamlingen